sobota, 26 marca 2016

Wystawa One Piece

Gdyby , istniało jedno przejście do jednego anime? 
Do którego zdecydowała byś się wkroczyć? Niedawno , miałam tą okazję. Właściwie jej na namiastkę. W Taipei jest wiele organizowanych wstaw anime. I tak oto trafiłam do świata One piece . 
Ponownie poczułam się jak dziecko. Wstawa przeprowadziła nas poprzez różne wysypy One piece. Miałam okazję , poczuć na własnej skurzę przygodę słomianych kapeluszy. Począwszy od poczucia się jak na statku słomianych skończywszy na wojnie z Dolflamingo.  Jedną z ciekawszych rzeczy były przedmioty głównych bohaterów , które były udostępnione dla zwiedzających. Przykładowo skrzypce Brooka czy nawet wata cukrowa Choppera . Zabawianie było oglądać ludzi dorosłych, którzy bawią się plastikowymi mieczami , udając że walczą z Rebeccą . Na tej wystawie można również , obejrzeć film , który pokazuje jak powstaje te anime , rysowanie klatka po klatce , kolorowanie bohaterów. Z pewnością , nie jest to łatwym orzechem do zgryzienia , wymaga wiele lat wprawy. Przy okazji zauważyliście ,że ubranie Luffiego ma inny odcień czerwieni w podwodnym świecie , niż na lądzie? Ja tego , nie zauważyłam. Jednak diabeł tkwi w szczegółach.  Przy samym końcu widniały również autografy od Seiyū czyli od aktorów głosowych , którzy podkładają głosy głównym bohaterom. Ku mojemu zaskoczeniu głos Luffiego postawia kobieta. Jak sprawdziłam Mayumi Tanaka , 61 letnia pani może się pochwalić podkładaniem głosu pod  wiele znanych postaci z anime takich jak Kuririn z Dragon Ball czy udziałem w produkcji Laputa: Castle in the Sky Hayao Miyazakiego.

Naprawdę warto było udać się tą wystawę. 











Pozdrawiam :) Zapraszam was do komentowania. 

3 komentarze:

  1. Na pewno wybrałabym Sailor Moon i odbiła Usagi Mamoru :P Haha nie no żartuje oczywiście :D Nie wkraczałabym do żadnego, bo szkoda byłoby niszczyć oryginalną fabułę xD Ale na takie wydarzenie, które odbywałoby się w rzeczywistości chętnie bym się wybrała ^^

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow~~ *o* Samo obejrzenie tych zdjęć jest niesamowite <3 Wystawa musiała być wspaniała! Sama chętnie bym się wybrała na taką wystawę, gdyż jestem wielką fanką "One Piece" :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam fanką One Piece, ale wystawa jest naprawdę imponująca.

    OdpowiedzUsuń