środa, 7 października 2015

Dlaczego Polubiłam zoo na Tajwanie?


Dlaczego Polubiłam zoo na Tajwanie?

1.     Mogłam , po raz pierwszy zobaczyć pandę. Tak , jest ona nawet bardziej słodka niż na obrazkach.  Nie ukrywając , jest ona główną atrakcją zoo. Dlatego na wstępie dostajemy bilet na daną godzinę aby mieć 5 minut na jej obejrzenie.Wiem ,że 5 minut może nie zadowolić większości z nas. Jednak wyobraźcie sobie , że tysiąc ludzi ogląda ją przez więcej niż godzinę. Czyli reasumując , czas i ilości ludzi jest kontrolowany przez pracowników zoo. Tak , aby sprawnie każdy mógł ją obejrzeć. I aby nie naprzykrzać się pandom.


2.       Klimatyzacja – Tajwan to jest ciepły kraj. Nawet podczas jesieni , zdarzają się temperatury ponad 30 stopni. Dlatego zoo zapewnia , klimatyzację odpowiednią do gatunku.



 3 .       Dostępna woda dla zwiedzających. Na każdym kroku , możemy 
nalać sobie do buteleczki wodę z pewnego źródła. Niby banalne?  ale naprawdę ratuje życie. Można oczywiście , kupić sobie mrożoną kawę , czy herbatę. Jednak ja jak przystało na biednego studenta obstawiam za tą darmową opcją.

4.       Krótkie ale ciekawe informacje. Przyznam bez bicia , często jak zwiedzam muzeum przestaję czytać informacje o danym zabytku czy dziele w sztuce w połowie. Chyba z myślą o osobach mojego pokroju. W tym zoo, są krótkie informacje  w połączeniu z  rysunkiem.  Przykładowo Lew pochodzi z Afryki a tygrys z Azji. Jest to coś co na pewno zapamiętam.

5.       Cena –  Cena biletu dla dorosłego to 6zł , ulgowego 3zł. Było dla mnie dużym zaskoczeniem. Dzięki takiej cenie każdy jest wstanie pójść do zoo. Dlatego ono nie świeci pustkami! W weekendy jest mnóstwo rodzin zwiedzających.
6.       Ciuchcia – Jest mnóstwo mini pociągów , które mogą nas zabrać wokoło zoo , czy po prostu z powrotem do wyjścia. Bardzo przydatne , zwłaszcza kiedy bolą nas nogi po długim zwiedzaniu. ( Cena 1zł)
7.       Tani fast food czyli macdonald w środku zoo. Nie wiem czemu ,zawsze w tego typu miejscach w Polsce jest bardzo drogo. Nawet jak już wydamy na bilet to jeszcze ze drą z nas ostanie grosze na jedzenie. Jednak w tym miejscu , mamy tani bardzo nie zdrowy mac. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić ;) 


Zapraszam was wszystkich do oglądania mojego fan paga na facebooku ! Wrzucę tam dużo więcej zdjęć. https://www.facebook.com/Azjatycka.Kawiarenka9  


4 komentarze:

  1. wow, sama już polubiłam to zoo, bardzo chciałabym je zwiedzić
    tanie bilety, ciekawostki, organizacja, jedzonko i picie- wszystko ma
    same plusy i jakoś nie mogę wyobrazić sobie takiego miejsca :) to
    wszystko przez to że nasze polskie zoo wygląda zupełnie inaczej, mniej
    ciekawiej bym powiedziała. Panda jest taka słodka, mam nadzieję że
    kiedyś zobaczę ją na żywo :)

    Tak z innej beczki, chciałam Ci przekazać, że otrzymujesz
    ode mnie małą nagrodę/laurkę/dyplomik w ramach akcji Pierwszy komentarz :)
    To całkiem nowa akcja, więcej opisałam na swoim blogu, a tu
    obiecana nagroda:
    http://pu.i.wp.pl/bloog/96956263/54564679/tumblr_me1mfwac3D1rc_Uv_orig.png
    pozdrawiam cieplutko! :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jakie kochane zwierzaczki *o* ale panda brak słów, chciałabym kiedyś zobaczyć ją na żywo :) :)

    pozdrawiam!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację w Polsce za wszystko dodatkowo trzeba płacić i to nie małe pieniądze. Zastanawiam się co ma to na celu. Przecież jak byłoby taniej ludzie chętniej by chodzili. Ale Panda jest słodka ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń